Deze week hebben de deelnemers vanuit Gemeente Utrechtse Heuvelrug de workshop customer journeyworkshop ‘Customer Journey’ succesvol afgerond. De laatste dag stond in het teken van Accountmanagement in de praktijk. De deelnemers hadden tussen dag twee en drie aan hun persoonlijke account- en actieplan voor 2015 gewerkt en presenteerde dit aan elkaar en het management. Dit was uiteraard spannend, want hierin kwam alles bij elkaar. Alle deelnemers waren echt als een team aan de slag gegaan en leverden een prachtig accountplan voor 2015/2016 op.

Het management was zo onder de indruk, dat er direct een vervolg gelegenheid geagendeerd werd om dezelfde presentatie aan het de directie te geven. Een prachtige kans om de toegevoegde waarde van een goed ingebedde informatievoorziening nog beter op de kaart te zetten en te tonen hoe relevant de afdeling en haar diensten zijn. Voor ons was het prachtig om te ervaren dat er echt een ‘innerlijk’ keerpunt tijdens de training heeft plaatsgevonden en het besef dat je met elkaar juist heel veel invloed op je de situatie kunt uitoefenen. Dank alle deelnemers en veel succes met de acties het komende jaar.

 

 

De workshop ‘Customer Journey’ succesvol afgerond